Politika kvality
Certifikát kvality a bezpečí jsme obdrželi po provedeném auditu Českou společností pro akreditaci ve zdravotnictví.
Základem naší Politiky kvality je :
poskytovat ambulantní a stacionární zdravotní péči na vysoké odborné úrovni, v bezpečném prostředí zdravotnického zařízení, s ohledem na individuální potřeby a očekávání klientů, při dodržování všech zákonných požadavků na poskytování zdravotní péče a při současném zajištění efektivity systému.
Základem naší Politiky kvality je
poskytovat ambulantní a stacionární zdravotní péči na vysoké odborné úrovni, v bezpečném prostředí zdravotnického zařízení, s ohledem na individuální potřeby a očekávání klientů, při dodržování všech zákonných požadavků na poskytování zdravotní péče a při současném zajištění efektivity systému.
- Chceme provozovat prosperující zdravotnická zařízení, která budou neustále upevňovat své postavení v síti zdravotnických zařízení v městě Brně, s cílem maximálního plnění požadavků a očekávání svých klientů.
- V organizaci je zaveden systém zvyšování kvality a bezpečí pacientů/klientů s cílem prevence minimalizace chyb v procesu poskytování zdravotní péče. Je založen na identifikaci rizikových oblastí, jejich analýze a zaváděni preventivních opatření.
- Systém managementu kvality je řízen dle platných legislativních požadavků, Národních akreditačních standardů.
Naše politika kvality obsahuje následující hlavní strategické záměry:
- Zabezpečit komplexní ambulantní a stacionární zdravotní péči pro klienty na vysoké odborné úrovni.
- Posilovat odbornou prestiž, komunikaci a spolupráci mezi jednotlivými pracovišti a poskytovateli zdravotní a sociální péče v městě Brně.
- Ordinační dobu přizpůsobit potřebám klientů.
- Vytvořit vstřícné a bezpečné prostředí, ve kterém se budou klienti cítit dobře.
- Pružně reagovat na potřeby a očekávání klientů. Vysokou odborností poskytovaných služeb, kvalitou práce a přístupem ke klientům usilovat o jejich věrnost.
- Klást mimořádný důraz na zajištění odborného lidského potenciálu s podporou neustálého prohlubování a zvyšování odborné kvalifikace všech zaměstnanců.
- Podporovat iniciativu, osobní rozvoj a odpovědnost, zapojení a motivaci všech zaměstnanců na neustálém zlepšování všech procesů systému řízení kvality.
Hodnoty organizace
- Spokojenost, důvěra a bezpečí pacientů/klientů
- Profesionální a lidský přístup zaměstnanců
- Stabilizovaný personál s vysokou odbornou úrovní
- Moderní vybavení a přátelské prostředí
- Vstřícné a korektní mezilidské vztahy
- Vyrovnané, ekonomicky stabilní a transparentní hospodaření
Motto organizace: „Vstřícností a kvalitou k důvěře a bezpečí.“
Datum: 4. 1. 2021 Ing. Dan Zeman, ředitel SZZ II